OBCHODNÍ PODMÍNKY
Stěhování
1. Úvodní ustanovení
1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují právní vztahy mezi firmou Adam Hejl, IČO 23696681, se sídlem Dalimilova 474/36, Ostrava – Radvanice (dále jen „Poskytovatel“), a zákazníkem (dále jen „Zákazník“), vznikající při objednávce a realizaci stěhovacích služeb.
2. Objednáním služeb Poskytovatele Zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami a souhlasí s nimi.
2. Předmět smlouvy
1. Předmětem smlouvy je poskytování stěhovacích a souvisejících služeb, jako je balení, demontáž a montáž nábytku, manipulace s břemeny a přeprava movitého majetku, dle specifikace sjednané mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.
3. Objednávka služeb
1. Služby lze objednat telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím online objednávkového formuláře dostupného na webových stránkách www.unimovo.cz
2. Objednávka se stává závaznou potvrzením termínu a specifikace služby ze strany Poskytovatele.
3. Zákazník je povinen při objednávce uvést pravdivé a úplné informace, zejména adresu nakládky a vykládky, objem stěhovaných věcí, podlaží, dostupnost výtahu apod.
4. Cena a platební podmínky
1. Cena za služby je stanovena dle aktuálního ceníku Poskytovatele nebo na základě individuální cenové nabídky.
2. Konečná cena se může lišit v závislosti na reálném rozsahu a náročnosti prací (např. větší množství věcí, horší přístup, časová náročnost).
3. Platba probíhá hotově po ukončení prací, nebo převodem na základě vystavené faktury, není-li dohodnuto jinak.
4. V případě prodlení s platbou je Poskytovatel oprávněn účtovat úrok z prodlení dle zákonných předpisů.
5. Práva a povinnosti Zákazníka
1. Zákazník je povinen zajistit přístup k místu nakládky a vykládky v dohodnutém termínu.
2. Věci určené ke stěhování musí být připraveny a vhodně zabaleny, pokud nebylo sjednáno, že balení zajistí Poskytovatel.
3. Zákazník odpovídá za to, že stěhované věci neobsahují zakázané, nebezpečné či ilegální předměty (např. chemikálie, zbraně, hořlaviny).
4. V případě, že se během realizace služby objeví skryté nebo neohlášené skutečnosti (např. těžká břemena, omezený přístup), je Poskytovatel oprávněn upravit cenu služby.
6. Práva a povinnosti Poskytovatele
1. Poskytovatel se zavazuje provést sjednané služby řádně, včas a s odbornou péčí.
2. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout provedení služby v případě, že by došlo k ohrožení zdraví osob nebo majetku.
3. Veškeré přepravované věci jsou pojištěny u pojišťovny Generali Česká pojišťovna a.s. proti poškození nebo ztrátě během přepravy. Detailní informace o pojistném krytí jsou k dispozici na vyžádání.
4. Poskytovatel nenese odpovědnost za škody způsobené nedostatečným zabalením nebo nesprávnou manipulací ze strany Zákazníka.
7. Reklamace a odpovědnost za škodu
1. Zákazník je povinen zkontrolovat stav stěhovaných věcí bezprostředně po ukončení služby.
2. Případné škody je nutné nahlásit ihned, nejpozději však do 24 hodin od převzetí věcí.
3. Odpovědnost Poskytovatele za škodu se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
8. Odstoupení od smlouvy a storno podmínky
1. Zákazník může objednávku zrušit nejpozději 24 hodin před sjednaným termínem bez storno poplatku.
2. Při zrušení objednávky méně než 24 hodin předem je Poskytovatel oprávněn účtovat storno poplatek až do výše 50 % z odhadované ceny zakázky.
9. Ochrana osobních údajů
1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Zákazníků v souladu s platnými právními předpisy, zejména zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů a Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR).
2. Osobní údaje slouží výhradně k realizaci smluvního vztahu a nebudou bez souhlasu Zákazníka předávány třetím stranám.
10. Závěrečná ustanovení
1. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.10.2025.
2. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoli jednostranně měnit. Aktuální znění bude vždy k dispozici na webových stránkách www.unimovo.cz
3. Právní vztahy se řídí právem České republiky. Případné spory budou řešeny smírnou cestou, v krajním případě u věcně a místně příslušného soudu dle sídla Poskytovatele.
Pronájem krabic
Tyto obchodní podmínky upravují podmínky pronájmu papírových stěhovacích krabic (dále jen „krabice“) zákazníkům (dále jen „nájemce“) poskytované společností Adam Hejl, IČO: 23696681, sídlem Dalimilova 474/36, 71600 Ostrava, Česká republika, e-mail: info@unimovo.cz (dále jen „pronajímatel“).
1. Předmět smlouvy
Tyto obchodní podmínky upravují podmínky pronájmu papírových stěhovacích krabic zákazníkům.
2. Cena pronájmu a záloha
-
Cena pronájmu jedné krabice činí 49 Kč.
-
Při převzetí krabic skládá nájemce zálohu ve výši 89 Kč za každou krabici, což odpovídá plné prodejní ceně krabice.
-
Tato záloha slouží jako jistota pro případ nevrácení, poškození nebo znehodnocení krabice.
3. Vrácení krabic a vrácení zálohy
-
Po ukončení pronájmu je nájemce povinen vrátit krabice ve stavu odpovídajícím běžnému opotřebení.
-
Po vrácení krabic bude nájemci vrácena záloha snížená o cenu pronájmu – tedy 40 Kč za každou vrácenou krabici.
-
V případě, že krabice nebude vrácena, bude záloha na danou krabici zadržena v plné výši.
-
V případě výrazného poškození krabice (např. roztržení, promočení, znečištění) si pronajímatel vyhrazuje právo zálohu nevracet.
4. Doba pronájmu
Standardní doba pronájmu je 7 dní, pokud není dohodnuto jinak. Prodloužení pronájmu je možné po předchozí domluvě.
5. Platební podmínky
-
Platba zálohy i pronájmu probíhá při převzetí krabic.
-
Vrácení záloh proběhne nejpozději do 5 pracovních dnů po vrácení krabic.
6. Ostatní ujednání
-
Nájemce je povinen zacházet s krabicemi šetrně a používat je výhradně k účelu stěhování.
-
Pronajímatel nenese odpovědnost za škody způsobené použitím krabic v rozporu s jejich určením.
